2025-10-17Marketing
Heineken 0.0 — a józanság új státusza
A Heineken 0.0 az Apple Original Films F1 THE MOVIE kampányával új korszakot nyitott, hiszen olyan nevek bevonásával, mint Brad Pitt, Damson Idris és Joseph Kosinski, filmes rangot adott a márkának és kulturális térbe emelte, így a 0.0 nem csupán alternatívából, hanem a...
Jéghideg harc a szórakozásért – így hozta vissza a Jägermeister a nosztalgia aranykorát
A nyár egyik legötletesebb márkaaktivációja kétségtelenül a Jägermeister nevéhez fűződött. Az italgyártó Ice Cold Justice című webalapú videojátékkal idézte meg a ’90-es évek 16-bites arcade világát, ahol a szarvas „anti-fun” gonosztevők ellen küzdött a jéghideg shotok...
2025-10-01Marketing Esettanulmány
Nulláról a reflektorfénybe? A Nagy social média kísérlet
A közösségi médiában az algoritmusok döntik el, ki robban be egyik napról a másikra, és ki marad láthatatlan. A kreatív gazdaság értéke néhány éven belül elérheti az 500 milliárd dollárt, de a többség számára a platformok inkább útvesztőt, mint aranybányát jelentenek.
2025-09-23Marketing
Zara: amikor a gyorsaság legyőzi a kreativitást
A Zara nem tervez. Másol. A luxusmárkák éveket töltenek azzal, hogy megalkossanak egyedi darabokat, Zara viszont néhány hét alatt lemásolja őket, és piacra dobja. Ez az egyszerű, de kíméletlenül hatékony modell alapja annak, hogy a spanyol márka mára több mint 20 milliárd...
2025-09-18Marketing
Miért fizetsz egy emberért, ha egy egész csapatod is lehet?
Évekig működött a recept: felvettél egy ügyes marketingest, aki „mindenhez kicsit értett”, és lefedte a teljes marketinged. Ő írta a posztokat, menedzselte a hirdetéseket, készítette a grafikai anyagokat, frissítette a weboldalt, és még a rendezvényeket is szervezte.
A gond...