2025-07-01Marketing
Mi az a CTA – és miért nem kattint rá senki?
A CTA (Call To Action) nem csupán a kampány végpontja – hanem a végső cél. Ez az a mondat vagy néhány szó, ami eldönti: történik-e valami, vagy csak látták. Ha nem kattintanak rá, nem az ügyfél a hibás – hanem az, aki rosszul kéri a kattintást.
Mi az a...
2025-06-22Marketing
Mi az a márkapozicionálás – és miért bukik el nélküle a kampányod?
A márkapozicionálás nem egy szlogen. Nem egy hangulat. Hanem az a belső döntés, ami eldönti, hogyan fogják értelmezni a márkádat. Ha ez nincs meg, hiába jó a kampány – célt téveszt.
Mi az a márkapozicionálás?
Nem szabad figyelmen kívül hagynunk, hiszen...
207 milliárd Ft – így alakítja át a digitális költés a reklámpiac logikáját
A magyar digitális reklámpiac 2024-ben egy történelmi fordulóponthoz ért el: a hirdetési büdzsék összege először haladta meg a 200 milliárd forintos értéket, a végösszeg pedig 207,6 milliárd forint lett. Ez az adat nem csupán egy volumenmutató, hanem stratégiai átgondolásra...
2025-04-30Marketing
Budapesti Gyógykatedrálisok – amikor egy film nemcsak mesél, hanem épít is
Budapesti Gyógykatedrálisok – amikor egy film nemcsak mesél, hanem épít is
Egy jó film hatással van. Egy jó kampány ezt a hatást felerősíti. A „Budapesti Gyógykatedrálisok” című film nemcsak emléket állít Budapest fürdőkultúrájának, hanem érzelmi kapcsolatot is épít múlt...
2025-04-16Marketing
Az időtálló márkaépítés művészete a luxusiparban
Az időtálló márkaépítés művészete a luxusiparban
Kevés márka létezik, aminek neve önmagában presztízst, kiválóságot és megbízhatóságot sugall. A Rolex ilyen, aki ezt viseli, nem csupán egy órát hord. Egy életstílust, egy történetet, egy pozíciót. Egy korona a csuklón –...