2025-07-27Marketing
A jó kampány titka nem a kreativitás?
A kampányok közül azok maradnak meg az emberek fejében, amiket felismernek. A kreativitás fontos, de önmagában kevés. Ha nincs mögötte tudatos márkaépítés és visszatérő üzenet, a kampány csak egyszeri villanás lesz, ami után a piac könnyen megfeledkezik rólad.
Miért...
Hogyan lett két „játék” globális márka? – A Labubu és a Sonny Angel marketingcsodája
A Labubu és a Sonny Angel – két apró, gyűjthető figura, amik mára globális kultusztermékek lettek. Mi a közös bennük? Mindkettő azt bizonyítja, hogy egy jól felépített közösségi hype és egy kis limitált exkluzivitás elég ahhoz, hogy egy termék státuszszimbólummá váljon.És...
2025-07-13Marketing
A marketing, ami 8 másodperc alatt eldől – A Z generáció figyelmi mítosza
Ha valaha hallottad már azt az állítást, hogy „a Z generáció csak 8 másodpercig képes figyelni”, nem vagy egyedül. Ez a sokszor idézett, de félreértelmezett adat bejárta a marketing világát, és mára szinte alapvetéssé vált. A probléma csak az, hogy nem igaz, vagy legalábbis...
Miért unják halálra a kampányodat? – A figyelemgazdaság 3 törvénye
A figyelmet nem kérni kell – ki kell érdemelni. A legtöbb kampány nem azért bukik el, mert gyenge a termék vagy rossz a szolgáltatás. Hanem mert nem tudja megszerezni és megtartani a mai marketing legfontosabb valutáját: a figyelmet.
Mi az a figyelemgazdaság?...
2025-07-01Marketing
Mi az a CTA – és miért nem kattint rá senki?
A CTA (Call To Action) nem csupán a kampány végpontja – hanem a végső cél. Ez az a mondat vagy néhány szó, ami eldönti: történik-e valami, vagy csak látták. Ha nem kattintanak rá, nem az ügyfél a hibás – hanem az, aki rosszul kéri a kattintást.
Mi az a...