2025 októbertől nincs politikai hirdetés. Hogyan tovább?
2025 októberétől az Európai Unióban a Facebookon és Instagramon tilos lesz politikai hirdetést feladni. A Google (YouTube) pedig már korábban bejelentette, hogy szintén nem kíván részt venni az EU új szabályozásában, a TTPA-ban rejlő jogi bonyodalmakban.
Felmerül a...
Morcos ezredes, éhes márka– a KFC visszahódítási kísérlete
A KFC legújabb kampánya olyan húzással állt elő, amire kevesen számítottak: lekerült a mosoly Sanders ezredes arcáról. Nem csak a plakátokról. Nem csak a csomagolásról. Minden felületről. A „Kentucky Fried Comeback” egyszerre provokáció és meghívás: amíg te nem térsz vissza,...
„Köszönjük, Európa, inkább passz.” – Meta
A Meta és a Google kiszáll a politikai hirdetésekből az EU-ban
Van az a pont, amikor még a világ legnagyobb techcégei is hátralépnek egyet, és inkább nemet mondanak. Ez történt most, és nem kis horderejű döntésről van szó.
A Meta (Facebook, Instagram, Threads és...
2025-08-03Trendek Esettanulmány
Hogyan lehet milliárdos egy macska?
2019 februárjában, amikor Karl Lagerfeld – a Chanel örök napszemüveges zsenije – meghalt, a világ nemcsak egy ikonikus divattervezőt veszített el, hanem egy különös, sokat vitatott örökség története is elkezdődött. A figyelem középpontjába pedig nem egy ember, nem egy...
2025-07-27Marketing
A jó kampány titka nem a kreativitás?
A kampányok közül azok maradnak meg az emberek fejében, amiket felismernek. A kreativitás fontos, de önmagában kevés. Ha nincs mögötte tudatos márkaépítés és visszatérő üzenet, a kampány csak egyszeri villanás lesz, ami után a piac könnyen megfeledkezik rólad.
Miért...