
A Heineken 0.0 az Apple Original Films F1 THE MOVIE kampányával új korszakot nyitott, hiszen olyan nevek bevonásával, mint Brad Pitt, Damson Idris és Joseph Kosinski, filmes rangot adott a márkának és kulturális térbe emelte, így a 0.0 nem csupán alternatívából, hanem a tudatos döntés státuszát képviselő életstílussá vált. A film kulcsjelenetében, ahol Idris karaktere is Heineken 0.0-t fogyaszt, a közönség vezetőt sejt, de végül Brad Pitt ül a volánhoz, és ez az egyetlen váltás új értelmet ad a pillanatnak, hangsúlyozva, hogy a 0.0 választása önálló, magabiztos lépés.

Amikor a döntés beszél
A „When Driving, Or Not” üzenet a „Zero Reasons Needed” gondolkodás következő szintjeként az önazonosságot helyezi középpontba, és a döntést természetes normává emeli, reagálva a Heineken azon kutatására, miszerint a Z generáció több mint 21 százaléka elrejti az alkoholmentes ital kérését, így a márka ezt a reflexet identitássá alakítja, és az „így döntöttem” hozzáállást státuszt teremtő magatartássá emeli.

Kulturális integráció stratégiai szinten
Mivel a 0.0 a márka főárama, a Heineken 2016 óta tartó Formula–1-es globális partneri kapcsolata, valamint az UEFA Bajnokok Ligájában és a US Openen való hosszú távú szponzorkénti jelenléte, különösen az F1 THE MOVIE együttműködéssel, globális szintre emeli a mértékletesség üzenetét; Brad Pitt és a Forma–1 világa a sebesség és az önkontroll egyensúlyát mutatja be, amely kettősség új ritmust ad a kommunikációnak, és a józanságot tudatos tempóvá alakítja.
Humor, ami feloldja a sémákat
A reklámfilm finom iróniával alakítja át a társas helyzeteket, ahol a néző előfeltevése eszközzé válik, a csavar pedig felszabadítja a pillanatot, így a várakozás – fordulat – feloldás ritmusa lendületet ad a kampánynak, és frissíti a márkát.

A döntés szabadságának márkája
A Zero Reasons Needed, mint a sörpiac egyik legerősebb stratégiai üzenete, a választás erejét állítja középpontba, az önkontrollt új értékké formálva, és a 0.0-t a tudatosság és az önazonosság szimbólumává, egy státuszt teremtő és értéket adó döntéssé teszi.

Összegzésképp a Heineken 0.0 kampánya bizonyítja, hogy a jövő márkái új kontextust építve és új gondolkodást indítva a választás erejét kulturális értékké emelik, és ezzel, a döntést a középpontba helyezve, a józanság identitássá növekszik.